tessan-s

Alla inlägg under januari 2012

Av therese lundgren - 28 januari 2012 18:20

Sen måste jag ju även berätta att igår krockade jag med min sambos bil =( men nu är det inte så allvarligt som det låter.

Blev en trasig lykta och en liten bit från kofångaren lossnade.

Nåja idag beställa en ny lykta och fixa vad jag förstört =)

Det var nämligen så att jag skulle ner med ungarna på affären för att dom ville hinna köpa en dricka, så när vi kommer i backen vid götamagasinet och 2000 så börjar bilen bara glida aå vad jag än gjorde så gled den bara helt o kontrollerat =( så det blev att jag dottade in i en annan bil, men som tur var blev det inga större märken på den och ägaren sa att den är så pass gammal bilen och att det redan är så mycket bucklor att det inte gjorde något, så jag hade ju en himla tur att det inte blev värre än så och att vi alla är vid liv.

Som Stina sa - bilen går att laga men inte livet !

Helt rätt stina =)

Av therese lundgren - 28 januari 2012 18:00

Ibland tror jag svärmor och leffe  blir lite galen på oss då vi sådär ibland hittar på en massa bus haha =)



Här byggde vi en stor koja mitt i vardagsrummet med hjälp av två madrasser och en massa täcken som vi knyckt =)

Man kände ju sig lite som barn på nytt haha =)


 



Och här har vi Freja i kojan =) hon tror jag hade mest kul haha =)



 



 


Nåja sen vart vi ju less kojan efter ett tag så då funderade vi ut ett annat bus =) och då blev det att åka kana i trappen med madrasserna =)



 



Här är Freja och Stina och deras kusin Emelie som också hängde med på vårat bus =)



 


Lite suddiga bilder dock, men var inte så lätt och fota när allt gick så snabbt haha =)



 


Nå sen efter ett tag var ju inte det kul nå mer och då gick vi in i Frejas rum och skulle hitta på något nytt och göra vilket slutade med att vi började klä ut Freja till pippi/prinsessa =)



 


Sen blev det hipp hoppare efter att vi snott store brorsans keps =)



 



Nå efter allt detta bus blev man ju lite hungrig vilket resulterader i att ungarna började baka en kladdkaka =)



 



 


Men jag tror den som blev mest trött efter allt vårat bus var nog pappa leffe som Freja och jag bäddade ner i soffan med snosin =)



 




 



Ja herregud stackarns svärmor och leffe =) jag säger som lotta säger till tant Berg , "dom blev glad när vi kom men ännu gladare när vi gick " haha =)













Bus
Av therese lundgren - 28 januari 2012 17:41

Ja då bestämde vi oss för att äntligen sätta igång att måla sovrummet, är så himla less dom rosa tapeter som dom förra inneboende har satt upp huja =( nä nu blir det fräscha vita väggar =) men innan dess ser våran lägenhet ut såhär =(



Visst är vårat kök vackert =)

     


sedan till vardagsrummet som har en fet säng ståendes i mitten =)

   


Och sist men inte minst vårat vackra sovrum in progress =)

 


  Detta var då innan vi hade flyttat ut sängen och börjat spackla.

 


Visst har vi det vackert haha =) aja snart är det färdigt har bara blivit så mycket uppehåll hela tiden, men nu ta sig i kragen och fixa färdigt så vi får ett sovrum igen =)

Tror jag och jonny har njutit för mycket och ha sängen i vardagsrummet och mysa framför tv:n haha =)



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards