tessan-s

Alla inlägg under mars 2012

Av therese lundgren - 30 mars 2012 16:11

Idag vaknade man tidigt som bara den för att man egentligen skulle jobba men då blev det avbokat i sista stund :( så då tänkte jag att då kan jag somna om en sväng, jo juste jag kunde ju självklart inte somna om.Då istället började jag städa som en galning det vill säga en ordentlig vårstädning.Men då ringde telefonen igen och jag blev bokad för jobb igen så jag började göra mig färdig, men nä det blev Inge jobb då heller då dom ville ha någon som varit på det arbetsstället förut vilket då jag inte hade. Så då fortsatte vårstädningen tills jag började känna mig ensam så jag ringde Jonny och frågade han när han slutar och tillbaka fick jag som svar - fan vilket stress :( Så nu har jag stuckit till Freja så jag får lite sällskap :)

Av therese lundgren - 26 mars 2012 22:27

Denna månad har varit betydligt lättare ekonomiskt man märker att det blir skillnad när man haft lite vikariat :)Och denna månad har det varit betydligt mycke mer jobb så slutet på april får man förhoppningsvis en ordentlig lön, eller ordentlig och ordentlig men det är den största man haft på länge :) Sen har msn även sökt nya jobb och det bästa jag sökte var som clown på sunderby sjukhus på barnavdelningen snacka om att ha ett förgyllande arbete. Det var tack vare min moster Johanna som jag hittade det arbetet så nu är det bara att hålla tummarna :)Och imorgon är det läkartid för min del så förhoppningsvis får fan nå rätsida på detta. Men nu sova så man orkar upp imorgon :)

Av therese lundgren - 19 mars 2012 12:33

Ja då har man fått igång iphonen och förhoppningsvis blir det oftare att blogga nu när man har lättare att komma åt internet samt lägga upp bilder direkt på bloggen :) Många säger att iphonen är en simpel telefon att använda men det känns som att det kommer ta ett tag att lära sig den.Men som tur var har jag mamma och syster i närheten när det krisar :)Men jag måste säga att bara få igång telefonen via dator m.m bra ju som värsta NASA allt detta för en telefon, aja det går ju framåt iallafall. Men jag måste säga att jag redan blivit en iPhone nörd med iphonen i handen hela tiden :) Och innan jag glömmer måste jag säga att självklart var jag ju tvungen att skaffa ett lys rosa silikon skal ;) aja nu gå och plocka upp tvätten om man ska ha nå rena kläder :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards