tessan-s

Direktlänk till inlägg 15 juni 2014

Accesoarer till håret.

Av therese lundgren - 15 juni 2014 14:10


Håraccesoarer. 

 

 

Idag blev det beställt två hårband med blommor på som jag tänkte ha till midsommar, så nu hoppas jag att det inte tar allt för länge för posten.

Såg nämligen en vän till mig som hade ett liknande och jag tyckte det var så fint så jag var tvungen att skaffa ett jag också.

Eller två stycken blev beställda då jag inte kunde välja färg.

Jag använder nästan aldrig håraccesoarer annars, det är som om man glömmer det lite.

Man kommer ihåg att ta på sig örhängen, armband och halsband men man glömmer lite att det finns ju accesoarer till håret också, så nu ska jag försöka komma ihåg det (får se hur bra det går ).

 

 

Dessa två blev beställda.

 

    

 

Dessa finns att beställa på www.harbutik.se

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese lundgren - 15 juni 2014 13:44


  Här var en mycket stolt freja som fick en fisk när vi var och fiska i marahamn. En riktig storfiskare på fyra år som till och med hade tålamod att sitta stilla och tyst med metspöet i väntan på att den oranga saken skulle fara under vattnet (f...

Av therese lundgren - 14 juni 2014 22:59

Feeling broken Barely holding on But there's just something so strong Somewhere inside me and I am down but I'll get up again Don't count me out just yet   I've been brought down to my knees And I've been pushed way past the point of ...

Av therese lundgren - 22 april 2013 22:24

  Justin bieber.   Alltså vart man ska börja ang denna sjuka justin bieber hysteri. var nyss in på aftonbladet och läste om konserten han haft i oslo, att ca:300 tjejer svimmat och att flera hundra också fått besöka sjukhus.   Att em tjej...

Av therese lundgren - 18 april 2013 23:42

SKA JAG ELLER SKA JAG INTE ?   Nya funderingar denna sömnlösa natt, börjar seriöst fundera på ett läkarbesök ang min sömn om jag inte får börja sova ordentligt snart. Men då börjar jag ju undra, varför denna oroliga sömn och vad beror den på ? ...

Av therese lundgren - 3 april 2013 23:08

Behöver skriva av mig lite...     Känner mig så less just denna timme, allt och alla och även mig själv. Och hur gör man då för att ändra detta mån tro?     Känner mig så less just att vara den människa jag är, eller kanske inte människ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards