tessan-s

Direktlänk till inlägg 7 april 2012

Glad Påsk

Av therese lundgren - 7 april 2012 12:51

Nå nu har påsken kommit till oss =) har till och med målat mina egna ägg =) visst blev dom fina ? =) .

Detta år går påskriset i dom lila tonerna, på nått sätt har jag fastnat för lila.

Men detta är dock det enda påskpynt i denna lägenhet då jag inte hittade min påsk kartong nere i förrådet, men någonting säger mig att jag har kastat den då jag helt plötsligt från ingenstans har tappat all lust för att pynta dom olika högtiderna.

Det kanske kallas för att växa upp vilket jag lovade mig själv att jag aldrig skulle göra haha =)

Men dock trodde jag inte att det skulle hända mig och det trodde nog ingen annan i min omgivning heller då jag alltid har varit den som pyntat mest, tillexempel jul då har det sett ut som att julen bokstavligen spytt då det varit julgransglitter runt alla ramar och bokhyllor i mitt rum.

Ja det är tur att jag haft en snäll mamma som låtit mig gå bananas med pyntet haha =)

Aja men nu har jag iallafall fixat påskris som jag igentligen inte tänkte göra men då jag fick höra att min syster som är stilrenast av oss alla till och med målat ägg och fixat påskris så insåg jag att jag inte kan vara så tråkig och strunta i påskriset iallafall  =)





och dom som känner mig vet att jag inte bara kan fota en bild så här kommer några till =)



 






japp det var det för idag =) 

   








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese lundgren - 15 juni 2014 14:10

  Håraccesoarer.      Idag blev det beställt två hårband med blommor på som jag tänkte ha till midsommar, så nu hoppas jag att det inte tar allt för länge för posten. Såg nämligen en vän till mig som hade ett liknande och jag tyckte det var...

Av therese lundgren - 15 juni 2014 13:44


  Här var en mycket stolt freja som fick en fisk när vi var och fiska i marahamn. En riktig storfiskare på fyra år som till och med hade tålamod att sitta stilla och tyst med metspöet i väntan på att den oranga saken skulle fara under vattnet (f...

Av therese lundgren - 14 juni 2014 22:59

Feeling broken Barely holding on But there's just something so strong Somewhere inside me and I am down but I'll get up again Don't count me out just yet   I've been brought down to my knees And I've been pushed way past the point of ...

Av therese lundgren - 22 april 2013 22:24

  Justin bieber.   Alltså vart man ska börja ang denna sjuka justin bieber hysteri. var nyss in på aftonbladet och läste om konserten han haft i oslo, att ca:300 tjejer svimmat och att flera hundra också fått besöka sjukhus.   Att em tjej...

Av therese lundgren - 18 april 2013 23:42

SKA JAG ELLER SKA JAG INTE ?   Nya funderingar denna sömnlösa natt, börjar seriöst fundera på ett läkarbesök ang min sömn om jag inte får börja sova ordentligt snart. Men då börjar jag ju undra, varför denna oroliga sömn och vad beror den på ? ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards