tessan-s

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av therese lundgren - 15 juni 2014 14:10


Håraccesoarer. 

 

 

Idag blev det beställt två hårband med blommor på som jag tänkte ha till midsommar, så nu hoppas jag att det inte tar allt för länge för posten.

Såg nämligen en vän till mig som hade ett liknande och jag tyckte det var så fint så jag var tvungen att skaffa ett jag också.

Eller två stycken blev beställda då jag inte kunde välja färg.

Jag använder nästan aldrig håraccesoarer annars, det är som om man glömmer det lite.

Man kommer ihåg att ta på sig örhängen, armband och halsband men man glömmer lite att det finns ju accesoarer till håret också, så nu ska jag försöka komma ihåg det (får se hur bra det går ).

 

 

Dessa två blev beställda.

 

    

 

Dessa finns att beställa på www.harbutik.se

 

 

Av therese lundgren - 15 juni 2014 13:44

 

Här var en mycket stolt freja som fick en fisk när vi var och fiska i marahamn.

En riktig storfiskare på fyra år som till och med hade tålamod att sitta stilla och tyst med metspöet i väntan på att den oranga saken skulle fara under vattnet (frejas ord). Och hur lycklig hon blev då den gjorde det.

Frejas ansikte lös upp och leendet var upp till öronen och ögonen glittrade, då sa hon att nu är jag som min pappa (pappa leif är nämligen storfiskare han också).

Ja jisses vad snabbt denna flicka har växt upp, tyckte det var nyligen hon sprang runt i blöjan.

Sen när vi kom hem till mamma mona gick munnen i ett, freja hade så mycket att berätta om sin fisk hon fått och allt runt i kring så jag tror mamma mona fick skavsår i öronen haha. 

En lycklig dag med andra ord :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards